Välkomna till vår värld!

måndag 5 mars 2012

Inoff i Gryttinge

I lördags bar det iväg till Schäferklubbens inofficiella utställning i Gryttinge. Jag såg det som mjukstart och träning och eftersom Twizzt, lagom till Malmö Int, börjar bli naken så tog jag inte det på största allvar.
Twizzt var lyrisk och tyckte det var superkul att vara ute och göra saker med matte igen. Det var ju ett tag sedan. Twizzt skötte sig fint i ringen och fick jättefin kritik. 3:a bästa tik och HP är ett resultat jag verkligen är nöjd med.
Som jag skrev ovan så fäller Twizzt en hel del och även om jag tycker det är trist att hon kommer vara lättklädd i Malmö om två veckor (snälla håll tummarna att hennes fina "rävsvans" inte försvinner) så ser jag ändå det som bra att hon fäller nu, då kanske hon är fullpälsad till sommarens utställningar...

Må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar