Välkomna till vår värld!

måndag 27 februari 2012

Mars - en hundmånad

Jag har varit lite frånvarande när det gäller mina hundar men i mars sätts det igång på allvar igen. Titta på min kalender till höger så ser ni mars helt enkelt är en hundmånad. Det ska faktiskt bli riktigt kul att få sätta igång igen. I två månader har Twizzt och Stella enbart varit sällskapshundar (ett liv de inte har något emot) men i slutändan är det kul att göra saker med sina hundar. Jag har bestämt mig för att fortsätta med söket med Stella men enbart om hon inte blir uppstressad av det. Vi får se hur det blir på söndag.

För övrigt har jag börjat träna Twizzt så smått i lydnad igen efter uppehållet och även om hon är överallt men samtidigt ingenstans så landar hon och går riktigt bra efter ett tag.

Må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar