Välkomna till vår värld!

fredag 16 mars 2012

Vad har jag gett mig in på?

Det är inte bara det att jag ska ställa Twizzt på Malmö Int, där nära 40 stycken andra tollare ska ställas. Eller att det är fullpackat med hundar av alla raser (små bjäbbiga till stora lufsar) och människor och annat som kan stressa en nersövd Ferdinand. Nej nej, jag ska dessutom, i denna djungel, försöka mig på att tävla lydnad. Samma dag! Vill ni veta en sak till? Jag har precis satt igång träningen igen efter ett långt vinteruppehåll, så kontentan är frågan: vad har jag gett mig in på?

Det är nämligen så att jag kan försöka intala mig att jag inte bryr mig om resultat och att detta bara är bra träning men innerst inne kommer tävlingsmänniskan i mig att koka om det inte går som jag tänkt mig.

Wish me luck!

Må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar