Välkomna till vår värld!

onsdag 4 januari 2012

Hundar i fårhage

På nyårsaftonsdag åkte jag, Anna och Vicki till fårhagen med våra hundar. Jag med Twizzt och Stella, Anna med Zäta och Vicki med Ace. Nedan följer bilder Anna tog. Återigen kan begåvningsnivån på mina hundar diskuteras (menar inget ont, älskar mina hundar)...

Må väl

Stella spetsar öronen...

Glädje att få springa fritt!

Massinkallning!

Döööh!

Tjenixen killen ;)...

Mina hundar, studsbollarna!

Stella har accepterar Ace! Roligt!

Twizzt är mäkta stolt över sin pinne.

Den vill Stella ha!

Den tar Stella!

Mamma vill ha tillbaka den!

Struntar dottern i!

Söööta Twizzt!

Ingen kontroll på öronen denna dag! Inte på tungan heller...

Twizzt vill leka...


...men får inte fatt i Zäta så hon tar till ett litet knep!

Tjooohooo!

Nu är Twizzt trött, dags att åka hemåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar