Välkomna till vår värld!

torsdag 4 oktober 2012

Rally på Lund BK 2012-09-29

Var och tävlade rally i Lund i helgen. Det gick bra och jag och Twizzt fick vårt andra godkända resultat i nybörjarklassen med 93 poäng och en 6:e placering.
När vi kom till klubben och jag hade anmält mig tog jag ut Twizzt för att kolla några av momenten som var med i banan och hon kändes riktigt fin. När jag sedan, 10 minuter innan start, tog ut henne för att värma upp så var hon på en annan planet. Fick inte någon kontakt alls och hon ville bara till sambo och klubbkompisar. Som tur är fick vi ihop en ok runda, vilket visade sig i resultatet, men det hade kunnat gå mycket mycket bättre.
Tränade igår och hon gick som en klocka. Får hoppas att det fortsätter så fram till de tre återstående tävlingarna vi har kvar (två inoff men dock så viktiga). I Eslöv tänkte jag att vi skulle fixa vårt tredje och sista godkända resultat i nybörjarklassen så att vi börjar med fortsättning nästa år. Hade gärna klämt in några fortsättningsstarter i år men jag tror inte min kropp, med min stora mage, går med på det...

Må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar