Välkomna till vår värld!

fredag 26 oktober 2012

Klubbmästerskapet, 2012-10-23

I onsdags var det dags för Klubbmästerskapet i rally på klubben. Dagen innan var jag på klubben och tränade lydnad och körde då också några rallymoment. Twizzt var taggad och det kändes bra inför det stundande mästerskapet.
Mitt mål var att få en bra placering, trots att den fina bucklan såklart hägrade. Mitt realistiska jag tänkte mig som sagt en bra placering, som jag faktiskt kände att vi kunde få. Tji fick jag! Twizzt bestämde sig för att känna på friheten dagen i ära när vi tävlade utan koppel, och sprang och snusade i någon minut medan jag stod där som ett fån och kallade på henne utan resultat.
Så, nej någon bra placering blev det inte, inte heller bra poäng. Vet inte om Twizzt helt enkelt gav igen eftersom jag klippte klorna en timme innan vi stack till klubben...


Må väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar