Välkomna till vår värld!

måndag 28 november 2011

Inga problem i söket

Förra helgen när vi var iväg med Sökgruppen var min mentor (en väldigt bra sådan) inte på plats så en annan erfaren person fick ta hand om min träning. Eftersom jag inte tränat på ett tag (av olika anledningar) så hade Stella mycket spring i benen, vilket visade sig inte vara så bra när man ska vara koncentrerad. Enligt denna person hade jag stora problem med Stella i söket och såklart blev jag orolig eftersom hon tidigare visat att hon har talang. Därför var jag nervös inför helgens träning. Inget jag hade behövt vara. Förra helgens problem visade sig vara just bara spring i benen. I lördags var Stella koncentrerad och utförde sitt jobb precis så som hon ska göra. Annat var det med mig...

Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar